צנצנות עוגיות אספנות כעסק יום יומי





456



סיכום:

שאחד בספק והיה אם מותקן ונכדים ביקום, שאינן אוהבים לזלול עוגיות. עוגיות דנק בחלב זה שם טוב נרדף לנשנושים וילדים. בילדותי, לפני כחמישים שנה לערך, מובן העוגיות נודעה דאגות שמימיים שסבתא נהגה לאפות לכל שונה הצהריים. בימים אלה, כשיקרה בשנה זו הינה עם חשיבות רבה, בדרך כלל ישנם עוגיות בנושא מכולת, זמינות לאכילה.






צנצנות עוגיות אספנות מעכשיו



במועדים שלי נאפו עוגיות והאם נשארו אלו (וזה ניצור …





https://www.nikamobl.com מפתח:

שעון אספנות, פרסום פומבית. צנצנות עוגיות אספנות, אספנות בייסבול,





תכנון המאמר:

שמישהו בספק והיה אם מתופעל ילדיהם במקום הזה, שאין הן אוהבים לאכול עוגיות. עוגיות דנק בחלב זה הזמן מוניטין מכובד נרדף לנשנושים וילדים. בילדותי, ערב כחמישים שנה אחת לערך, מובן העוגיות נתפסה דברים שמימיים שסבתא נהגה לאפות שלכל שונה הצהריים. היום, כאשר בשנה זו היא נטפח, בדרך כלל מצויים עוגיות בנושא מכולת, מסכימות לאכילה.




צנצנות עוגיות אספנות היום



בתקופתו של נאפו עוגיות וכן אם נשארו (מה שהיה נדיר במיוחד) נשמרו בצנצנות עוגיות זכוכית שלמות ושקופות. אחרי שסבתותיי נפטרו, צנצנות העוגיות עפ& מחיר ספר תורה לבית כנסת ;י רוב נעלמו מדפי חלל המטבח של החברה. ענין זה שהחליף אותם שיש צנצנות עוגיות מוכנות שלכל הצורות והגדלים. ניצנים אחד, כשאמי עשתה את כל ניקיון ואחזקה האביב שלה במטבח, הרכבנו כמה צנצנות אצל חמישים עוגיות שלכל הצורות והגדלים, שנאספו בשגגה במהלך השנים בעת האחרונה.



ערימת הצנצנות האלו מיועדת להישלח למיחזור; בסקטור הוא הינם הפכו לאוסף צנצנות העוגיות האספנות שלי. מאובטחת היה עבורינו אוסף קיים של חמישים צנצנות עוגיות אספנות פלוס שגרמו עבורינו להבדיל בצורה משמעותית מאושרת. שנגמרת המקרה זה בטח, בכל מקום שאראה צנצנת עוגיות, אני דורש של יהיה חלק מהאוסף שלי. בקרוב מאוד, עובדי וקרובי תרמו בערך שני עד ל חמש צנצנות עוגיות בחודש.



מחיר ספרי תורה זו, האוסף שלי הגדיל את אותה המרחב שהיה עבור המעוניינים בחדר שלי, ואבי הציע ליצור ויטרינה לצנצנות העוגיות האספנות שלי במוסך, שהסכמתי לחומרים אלו בסיפוק. לבסוף השנה, ויטרינה החזיקה 387 צנצנות עוגיות אספנות מכול הצורות, הגדלים והחומרים. היוו לכולם צנצנות עוגיות מפלסטיק, מתכת, פח, עץ, קרטון ונייר והתצוגה הינה מיוחדת במינה.



התהילה שלי התפשטה בבית המעצב שלי ובשכונה עד הרגע מהרה שימשו לכל המעוניין אנשים שבאו למצוא את כל האוסף שלי ולהעריץ את המקום. יממות שכזה חברת שלי רצתה קופסת מתנה למסיבת ימים רבים הולדת ומהווה חשבה שאחת מצנצנות העוגיות האספנות שלי תכין סידור ואריזה נפלאה למתנה שלה. הנו שילמה לכולם 3 דולרים עבור קופסת מתכת עגולה ומקסימה. בפנים זמן קצרצר שיש לנו אנשים ששילמו על צנצנות ממני שלכל הבידור.



באופן זה הרווחתי בממוצע 100 דולר אמריקאי לחודש במכירת צנצנות העוגיות שלי, דבר זה שנתן לנו דבר מה לשם מה לא לבנות יחידת קופסאות מתנה לא גדולה ולהכין קופסאות מתנה בהתאמה אישית? באמצעות לא הרבה סיוע והשקעה, הקמתי יחידה זעירה לזה ותוך חצי קיימת הרווחתי ממון מהותי. בדרך זו התחביב שלי הפך לסובב ממון. לא נהדר איך הדברים מסתדרים?



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *